Известие

Collapse
No announcement yet.

"Паткане", когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Къде се намира това реле на помпата. Ако може с картинка.
    Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

    Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Kamen
      Къде се намира това реле на помпата. Ако може с картинка.
      BMW е39 - 2002god.
      BMW e60 - 2007god.

      Comment


      • #48
        Благодаря.
        Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

        Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

        Comment


        • #49
          и последно какво се оказа, някакъв ефект, от почистване, смяна и какво ли не. Оправи ли се колата?
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

          Comment


          • #50
            Паткането и при мен изчезна след смяна на дебитомера, но остана високия разход на градско. Може би причината е в това, че дебитомерът ми не е БОШ а някаква, неизвестна марка, купена от ebay.at за 80 евро.
            146 1.6 TS 01.97

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от georgievst
              Паткането и при мен изчезна след смяна на дебитомера, но остана високия разход на градско. Може би причината е в това, че дебитомерът ми не е БОШ а някаква, неизвестна марка, купена от ebay.at за 80 евро.
              И разхода ти е от дебитомера моята след смяна на дебитомер Бош и ламбда Бош се роди и разхода е нормален
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #52
                Гореописаните проблеми с припаткването на студено ги имах и все още ги имам и аз,и понеже чета че ставало и с почистване на дебитомера реших да го изчистя, купих един спрей за студено обезмасляване напръсках пластините на дебитомера както е показано на едни снимки в форума,чаках около 5 мин и стрих внимателно с клечки за уши, кво се получава после ,паля колата, добре,при плавно натискане на газта добре оборотомера стига до края,но при рязко настъпване един звук като чели имам спортно гърне и спортен филтър и отново гърмежи но по слаби.
                146 1.6 twin spark 97 - тотална щета
                146 1.4 twin spark 97 junior за части
                146 1.8 twin spark 97 - продадена
                156 2.4 JTD Q2 Face 04 - настояща

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от teo_gti
                  ......но при рязко настъпване един звук като чели имам спортно гърне и спортен филтър и отново гърмежи но по слаби.
                  Пробвай да подходиш по твърдо с това което се събрало в резервоара

                  п.с.
                  след операцията смени горивния филтър.
                  97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                  .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от teo_gti
                    Гореописаните проблеми с припаткването на студено ги имах и все още ги имам и аз,и понеже чета че ставало и с почистване на дебитомера реших да го изчистя, купих един спрей за студено обезмасляване напръсках пластините на дебитомера както е показано на едни снимки в форума,чаках около 5 мин и стрих внимателно с клечки за уши, кво се получава после ,паля колата, добре,при плавно натискане на газта добре оборотомера стига до края,но при рязко настъпване един звук като чели имам спортно гърне и спортен филтър и отново гърмежи но по слаби.
                    Ходил ли си на диагностика да ти видят ламбда сондата датчичите, провери гумения маркуч дето е от дебитомера към двиагтеля гофрирания да няма пукнатини и да смуче въздух от там, дюзите ти и да са запушени и да "пикаят".да не взима въздух от някъде през гарнитури на колектора или да има пукнатина колектора.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #55
                      Да докладвам

                      Искам да споделя с вас, че не съм направил все-още нищо по този проблем, НО откакто темперетурите паднаха под 0* - колата спря да се държи така!!! Определено напоследък често дори нямам време да я изчакам 5мин да работи, но въпреки това - нито глъхне, нито гърми!
                      Предположения ?
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от hsr
                        Първоначално публикувано от filip_gad
                        За страшното и аз си мисля, че не е страшно. Тогава просто може да се почисти самия дебитомер и този, ако може да се нарече проблем да изчезне
                        А някой да е правил подобно нещо?Аз мисля да се пробвам.Свалянето ми изглежда лесно,но все пак да попитам има ли си някакви тънкости?А с какво да го почистя?Бях чел за ВД40 или нещо подобно?
                        вземи го по4исти и после ще береш ядове.. вие въобще знаете ли какъв му е принципа? ... как въобще може да ви дойде на ум по4истване на дебитомер... за неразбралите вътре има иридиева нишка по тънка и от косъм по която те4е костантен ток при преминаване на въздуха през него се охлажда тая нишка която си мени съпротивлението и по това се съди какво коли4ество въздух влиза в даденият момент .. а ся ми кажете как аджеба то4но ще по4истите тая тънка иридиева нишка и кое о4но ще и по4истите най 4естият и дефект е разтеглена нишка при което електрониката е изправна и ДИС системата приема 4е дебитомера е наред просто го 4еква присъства ли като верига или не ма си няма и хал хабер за тва в кво състояние е...тоест ако се вземат живи данни при работа на мотора и за даденият дебитомер спрямо константен се замерва какво действително влиза тогава може да се хване в издънка.. съвета ми е недей си 4исти дебитомера ми са ориентирай към някой 4итав или нов ако въобще проблемът е от дебитомер
                        Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                        Comment


                        • #57
                          Re: Да докладвам

                          Първоначално публикувано от Bodom
                          Искам да споделя с вас, че не съм направил все-още нищо по този проблем, НО откакто темперетурите паднаха под 0* - колата спря да се държи така!!! Определено напоследък често дори нямам време да я изчакам 5мин да работи, но въпреки това - нито глъхне, нито гърми!
                          Предположения ?
                          гърменето както го нари4аш се дължи на бедна горивна смес която е склонна към детонационно горене..в момента температурите са ниски и се подава пове4е гориво и затова най вероятно нямаш проблеми
                          Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

                          Comment


                          • #58
                            Освен всички изброени мизерии мойта като достигне 90градуса и почва да мени оборотите на празен ход от 600 до 1500.Може ли всичко това да е от ламбдата която ми казаха че е заминала.Къде се намира МПХ на моя двигател(1.8 144кс.) и как да го почистя?На газ не съм я карал въобще от както я имам защото сама си обръща на бензин след 10сек. и повече не иска на газ.

                            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от JORDANGT
                              Къде се намира МПХ на моя двигател(1.8 144кс.) и как да го почистя?
                              На самата дроселова клапа (като застанеш пред колата е от задната страна) и е един модул заедно с TPS-а.
                              Незнам как точно се сваля и дали и как може да се чисти, защото не съм свалял моя. Но е там.
                              Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                              EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                              Comment


                              • #60
                                Аз съм свалял на 156ца 1.8TS дросела за чистене - махат се куплунзите на компютара отгоре /ако е с П1.5.5, иначе не седи там/, разкачат се гофрираните маркучи, изважда се извън колата и се почиства отвътре от насъбралата се мазнотия от картерните газове като се отваря дросела за по-лесно.

                                Отдавна мисля как да си направя едит от така наречените catch can, за тия газове, за да не пълнят дросела и гофрирания маркуч след него с тая гняс.

                                Ето малко линкове по темата:
                                http://www.optionimports.com/oilcatchcan.html
                                http://www.pbase.com/rsrock/oil_catch_can
                                Alfa Romeo 146 1.6TS '97
                                За мерси, не ме търси!

                                Comment

                                Working...
                                X